جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را معرفی کنید؟
نوشته شده توسط : آس چارتر

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

شهر مقدس مشهد یکی از شهرهایی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، چه از لحاظ مذهبی و چه تفریحی و گردشگری می تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. مشهد علاوه براین دارای امکانات رفاهی و گردشگری بسیار زیادی نیز می باشد، از رستوران های لوکس، هتل های لاکچری، پارک های تفریحی و ... که می تواند یک سفر شیرین و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند، ازجمله این امکانات می ‌توان مراکز تفریحی و جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را نام برد. در سفر بیشتر کودکان نیز مانند بزرگسالان علاقه ی زیادی به تفریح و سرگرمی دارند که شما می توانید کودکان خود را به این مکان های تفریحی که مخصوص کودکان است ببرید. در این مقاله آس چارتر قصد دارد مکان ها و جاهایی را برایتان معرفی کند که مناسب برای کودکان شما می باشد. آس چارتر به شما این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما چارتر تهران مشهد را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی جاهای دیدنی مشهد برای کودکان

مشهد شهری با جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیاد، از این رو آشنایی با جاهای دیدنی مشهد برای کودکان می تواند به انها کمک کند تا وقتی به مشهد سفر می کنند، بتوانند به راحتی به این مکان های تفریحی رفته و به بازی و سرگرمی بپردازند و تجربه شیرینی از سفر به مشهد مقدس در ذهنشان ثبت شود. در مشهد چندین گزینه برای تفریح وجود دارد، پارک های آبی، پارک های بازی، چندین خانه بازی کودک و جاهای تفریحی و شهربازی هایی مانند: قلعه سحرآمیز، سرزمین عجایب الماس شرق، هپی ‌لند، شهر مشاغل، شهربازی معارفی، شهربازی پارک ملت، خانه بازی فسقلی‌ها، اکسون پارک و هلیوم پارک و ... که می ‌توانید کودکان خود را برای بازی و سرگرمی به آن‌ها ببرید.

شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت اولین شهربازی ­های سر باز در شهر مشهد می باشد، که یکی از جذابترین جاهای دیدنی برای نوجوانان و بزرگسالان و کودکان می باشد، این شهربازی در وسط پارک ملت قرار دارد و بزرگترین فانفار یا چرخ و فلک با 80 متر ارتفاع  را در خود جای داده است. علاوه بر این چرخ و فلک که بزرگترین چرخ و فلک در آسیا می باشد بیش از 10 وسیله بازی در این پارک برای کودکان وجود دارد که شامل هلیکوپتر، شاتل باس، کشتی صبا، دنیای حیوانات، فانفار، آفتاب ‌مهتاب، سرسره بادی، ماشین برقی ویژه کودکان، سورتمه، سالتو 4 نفره، فایربال، قطار کودکان، استخر توپ، چرخ و فلک کودکان، سینما چند بعدی و. . . می باشد. شهربازی بزرگ پارک ملت مشهد یکی از مجهزترین شهربازی های مشهد است که دارای گواهی استاندارد تجهیزات بازی می باشد. و کودکان و حتی بزرگسالان می توانند با آرامش و به راحتی از این وسایل استفاده نمایند.

ساعت کاری شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت از شنبه الی چهارشنبه از ساعت 14 الی 23 و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 الی 23 فعالیت دارد.

آدرس شهربازی پارک ملت: تقاطع بلوار وکیل آباد و بلوار امامت





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: