نوشته شده توسط : آس چارتر

جزیره مروارید قطر

قطر یکی از کشورهای حوزه ی خلیج فارس که از جمله کشورهای ثروت مندان جهان می باشد که در سال های اخیر رشد پیشرفت و توسعه ی زیادی این کشور داشته است، این کشور با وسعت و جمعیت کمی که دارد، دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، از جمله جاذبه های دیدنی در کشور قطر جزیره مروارید می باشد، جزیره ای مصنوعی که در در ساحل غربی دوحه ساخته شده است، در ادامه آس چارتر در این مقاله به معرفی جزیره مروارید قطر می پردازد همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر در سال ۲۰۰۴ به دستور پادشاه قطر ساخته شد، جزیره مروارید قطر حدود ۴۰۰ هکتار مساحت دارد، که با ساخت این جزیره مساحتی حدود ۲۲ کیلومتر به ساحل شهر دوحه اضافه گردید. جزیره مروارید قطر حدود 14 سال ساخت آن به طول انجامید. جزیره مروارید قطر حدود ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد، طراحی و ساخت جزیره مصنوعی مروارید برعهده شرکت معماری کالیسون بوده و این جزیره از ۱۳ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده و در آن حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی وجود دارد، معماری و طراحی این جزیره ی مصنوعی همچون شهرهای اسپانیا یا جنوب فرانسه می باشد که از شهرهای ساحلی مدیترانه ‌ای الهام گرفته است، جزیره مروارید یکی از طولانی ‌ترین گذرگاه‌ های خرده ‌فروشی ساحلی به ۳۲ کیلومتر را دارد، جزیره مروارید قطر از لوکس ترین مناطق قطر که با داشتن هتل های پنج ستاره، رستوران‌ های لوکس، مراکز تفریحی بزرگ و مراکز خرید لوکس مورد توجه میلیاردرهای جهان قرار گرفته است.

نامگذاری جزیره مروارید قطر

جزیره‌ میلیاردرها قطر دقیقا در جایی ساخته شد که در گذشته غواصان مرواریدهای زیادی صید می کردند، به همین دلیل این جزیره بنام مروارید نامگذاری شد و امروزه عنوان قطب گردشگری در جهان شناخته می شود.بلیط هواپیما تهران زاهدان را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

دیدنی های جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر از مناطق گردشگری در قطر که گردشگران زیادی سالانه از آن دیدن می کنند، این جزیره دارای امکانات متنوع گردشگری و جاذبه ‌های دیدنی و ورزش ‌های آبی متنوع و تفریحات جذابی می باشد، در ادامه جاهای دیدنی این جزیره مصنوعی زیبا را برایتان معرفی می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آس چارتر

رفتن به مناطق دیدنی تهران با مترو

تهران مرکز کشورمان ایران که یکی از پرجمعیت ترین و شلوغ ترین شهرهای ایران می باشد؛ تهران بخاطر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی می باشد از این رو گردشگران و مسافران زیادی سالانه به این شهر سفر می کنند، یکی از معضلاتی که در سفر به تهران با آن رو به رو می شوید شلوغی و ترافیک تهران است، و شاید برای بازدید از یک مکان تاریخی و یا تفریحی ساعت ها در ترافیک سرسام آور تهران گیر افتاده باشید، از این رو پیشنهاد بهتری برای شما داریم همراه آس چارتر تا انتهای این مقاله باشیم تا بتوانید یک گردش عالی در تهران را بدون اتلاف وقت تجربه کنید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین از سه دقیقه توانید بلیط لحظه آخری ارزان اردبیل تهران را از این سامانه دریافت نمایید.

بهترین راه برای دسترسی به جاهای دیدنی تهران

همانطور که در بالا گفتیم تهران سنگین ترین ترافیک را در ایران دارد، از این رو رفتن با ماشین شخصی و یا حتی تاکسی برای بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی تهران کمی زمان بر است، بهترین پیشنهاد ما استفاده از مترو می باشد. با توسعه و گسترش خطوط مترو تهران، رفت و آمد در نقاط مختلف تهران آسان شده است. بدون اتلاف وقت و بدون هرگونه ترافیک و هوای آلوده و کمترین هزینه می توانید به مقصد مورد نظر خود بروید و از تفریحتان لذت ببرید، برای گشت و گذار در مکان های دیدنی تهران با مترو، در ابتدا باید بدانید از کدام ایستگاه مترو سوار شوید و کدام ایستگاه به مقصد شما نزدیک تر است. برای یافتن بهترین مسیر، باید نقشه مترو تهران را از نزدیک ببینید. همچنین مسیرها برای افراد کم بینا و نابینا و افراد دارای معلولیت و کسانی که از ویلچر استفاده می کنند طراحی شده است، با کمک نقشه مترو تهران می توانید ایستگاه های متناسب با شرایط آن عزیزانی که به تهران سفر می کنند را پیدا کنید. در ادامه به معرفی جاهای دیدنی و تفریحی تهران و مسیر دسترسی آنها با مترو می پردازیم تا در سفر به تهران بتوانید به راحتی به مقصد برسید.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آس چارتر

گردنه هزار چم

یکی از زیبا ترین و خطر ناک ترین قسمت های دیدنی و جذاب در جاده چالوس گردنه هزار چم است، گردنه هزار چم دارای پیچ های زیاد و پشت هم است، که شما را به پایین کوه هدایت می کند. این پیچ های خطرناک دارای مناظر بسیار زیبا و جذابی می باشد، اما در این پیچ ها به هیچ عنوان نمی شود توقف کرد زیرا باعث ترافیک برای خودروهای در حال تردد می شود. با تهیه بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش تهران از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

 

آبشار نوجان و خور

یکی از آبشارهای معروف در جاده چالوس که در کیلومتر 15 جاده قرار دارد، آبشار نوجان است، ارتفاع این آبشار از سطح زمین حدود 50 متر و از سطح دریا حدود2800 متر ارتفاع دارد، گردشگران زیادی برای بازدید از آبشار به این منطقه سفر می کنند، این آبشار در محیطی سرسبز و بکر و در میان کوه های بلندی قرار دارد و منظره فوق العاده جذابی را دارد. آب و هوای این منطقه بسیار خنک می باشد و برای تفریح بسیار مناسب است.

 

ونیز ایران

از دیگر جاذبه های دیدنی و جذاب در نزدیکی سد کرج و که در کیلومتر 25 در جاده چالوس قرار دارد و به ونیز ایران معروف است، این روستا واریان نام دارد، این روستا به دلیل ساخت سد کرج قسمتی از آن به زیرآب رفت اما هم اکنون تمام این روستا در زیرآب قرار دارد، در گذشته برای اهالی روستا راهی بجز راه آبی وجود نداشته است، این روستا امروزه به ونیز ایران معروف است و بسیار جذاب و دیدنی است برای بازدید از این روستا باید از قایق های تفریحی در سد کرج استفاده کنید و خود را به این جاذبه دیدنی برسانید.

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آس چارتر

دسترسی به باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران بزرگترین مجموعه کتاب و یکی از جذابترین تفریحات و سرگرمی ها برای طرفداران کتاب می باشد، این باغ زیبا در منطقه گردشگری عباس آباد قرار گرفته است و مسیرهای گوناگونی برای دسترسی به آن در اختیارتان قرار گرفته است، برای رسیدن به باغ کتاب تهران با مترو، می ‌توانید از خط یک تجریش  و کهریزک استفاده کنید. ایستگاه متروی شهید حقانی و متروی شهید همت دو ایستگاه نزدیک به باغ کتاب تهران هستند. بعد از اینکه از مترو پیاده شدید، دو راه برای رسیدن به باغ کتاب وجود دارد. می توانید با ون های مخصوص که در این مسیر قرار گرفته است خودتان را به باغ کتاب برسانید و یا بقیه راه را  با ۱۰ دقیقه پیاده‌ روی و لذت بردن و بازدید در حین پیاده روی تان از باغ موزه دفاع مقدس خود را به باغ کتاب برسانید. در آس چارتر می توانید با کمترین قیمت بلیط هواپیما کرمان تهران را تهیه نمایید.

دسترسی به پارک شهر تهران

یکی از معروف‌ ترین پارک های تهران پارک شهر تهران می باشد، این پارک در منطقه 12 تهران قرار گرفته است و با داشتن جاذبه‌های دیدنی مانند باغ پرندگان و موزه صلح در میان مردم و گردشگران محبوبیت زیادی پیدا کرده است، برای بازدید از این پارک زیبا می توانید از مترو استفاده کنید که یکی از ساده ترین و بهترین گزینه ها برای رسیدن به مقصد است، برای رفتن به این پارک می‌توانید در خطوط یک و دو مترو استفاده کنید، اگر خط یک را سوار شدید باید در ایستگاه مترو امام خمینی از مترو پیاده شوید و پس از حدود ده دقیقه پیاده ‌روی در خیابان امام خمینی به‌سمت غرب به ورودی قورخانه پارک شهر برسید. اگر از خط دو مترو استفاده می ‌کنید، باید در ایستگاه مترو حسن‌آباد از مترو پیاده شوید و پس از خروج از ایستگاه، در خیابان وحدت اسلامی به ‌سمت جنوب پیاده ‌روی کنید و بعد از پنج دقیقه پیاده روی به پارک شهر برسید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آس چارتر

بندر خمیر

استان هرمزگان یکی از استان های جنوبی در کشورمان ایران است، که دارای جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی بسیار زیادی است، این استان دارای شهرهای ساحلی و بندری می باشد که دیدن و سفر به آنها خالی ازلطف نیست، آس چارتر در این مقاله سعی دارد درباره بندرخمیر که یکی از مهمترین بنادر اقتصادی در هرمزگان می باشد اطلاعاتی را در خدمت شما قرار دهد تا پایان این مقاله با معرفی  این بندر زیبا هرماه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان تهران بندرعباس خود از به راحتی از این سامانه تهیه نمایید.

معرفی بندرخمیر

بندر خمیر یکی از شهرهای قدیمی و توسعه پذیر استان هرمزگان در جنوب ایران است.  بندر خمیر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری شرق بندرلنگه قرار دارد. این بندر در مجاورت بزرگترین تالاب بین المللی دریایی خاورمیانه قرار گرفته است. تالاب خورخوران در سال ۹۷ لقب اولین شهر ملی تالابی ایران را به خود اختصاص داده است. مردم برای مراسم مذهبی، ماهیگیری و مروارید به این مکان می رفتند. به همین دلیل به آن جمیل می گویند. اما این نام به مرور زمان تغییر کرده و به ماش تبدیل شده است. بندرخمیر در گذشته  را با نام جمیر شناخته می شده است، شغل اکثر مردم بندر خمیر پیله‌ وری، ملوانی، صیادی و دامداری است.

جاذبه های دیدنی در بندرخمیر

​​وجود آثار تاریخی و اماکن توریستی و گردشگری، تفریحی همچون جنگل حرا، جزیره مردو، جزیره وارمی، کلبه رویایی کالنگار، درخت کهنسال حرا، آب‌گرم‌های معدنی درمانی، تالاب بین المللی خورخوران، آبگرم‌های معدنی درمانی بندرخمیر، آبسر معدنی بندرخمیر، دیوار بلند سدار،مسجد جامع، برج قلعه بندرخمیر، آب انبارها و کوره‌های گچ می باشد. در ادامه به معرفی این جاذبه های دیدنی در بندرخمیر می پردازیم. با تهیه بلیط هواپیما چارتر ارزان مشهد بندرعباس از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آس چارتر

مدینا سنترال

مدینا سنترال یک شهر مدیترانه ‌ای بسیار جذاب و از شلوغ ترین، معروف‌ ترین و بکرترین مناطق در جزیره مروارید می باشد، مدینا سنترال دارای فروشگاه های بزرگ و کوچک و مراکز خرید، تراس و باغ‌، رستوران و کافه می باشد.

کاستا مالزا

کاستا مالزا از دیگر مناطق دیدنی در جزیره مروارید که دارای معماری لوکس و مدرنی می باشد که در در محله قنات مروارید که یک منطقه گرمسیری می باشد، این منطقه دارای سواحل عمومی و خصوصی است و زیباترین معماری ها و ساختمان های لوکس را در خود جای داده است و همچنین هتل معروف کمپینسکی نیز در این منطقه قرار دارد. با تهیه بلیط هواپیما تهران دوحه در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

امکانات تفریحی در جزیره مصنوعی مروارید قطر

در جزیره مصنوعی مروارید قطر تفریحات و امکانات رفاهی متنوع و زیادی وجود دارد، تفریحات و امکانات رفاهی متنوع جزیره مروارید شامل موارد ذیل می باشد.

سینما نوو در مدینا سنترال با ۱۲ نمایشگر پیشرفته

مگاپلیس یا مینی ‌پلیس در مدینا سنترال با بازی‌ های هیجان ‌انگیز: بولینگ، دارت، بیلیارد و کارائوکه، بازی آرکید و اتومبیل ‌رانی

کیدی زون بزرگترین مرکز فروش اسباب‌ بازی در پورتو عربیا و مدینا سنترال

پله‌ های کلاویه‌ های پیانو با تعداد ۳۰ پله با چراغ‌ های چشمک ‌زن آهنگ ‌های ملودیک

کریو سیتی زمین بازی مخصوص کودکان

مرکز یخی سابزیرو، شهر کوچک یخی با دمای ۹ درجه زیر صفر

تفریحات ساحلی قایق‌ سواری، شنا، مراکز ماساژ، استخرهای آب گرم با خواص درمانی و باشگاه‌ های یوگا

مراکز خرید مشهور و برند

هتل‌ ها و اقامتگاه ‎‌های بسیار لوکس مانند: هتل هیلتون، هتل کمپینسکی و هتل سدرا ارجان

رستوران‌ های حسن کولچو، عربیسک،  تورو تورو، شکسپیر و کمپانی



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1403 | نظرات ()