نوشته شده توسط : آس چارتر

جزیره مروارید قطر

قطر یکی از کشورهای حوزه ی خلیج فارس که از جمله کشورهای ثروت مندان جهان می باشد که در سال های اخیر رشد پیشرفت و توسعه ی زیادی این کشور داشته است، این کشور با وسعت و جمعیت کمی که دارد، دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد، از جمله جاذبه های دیدنی در کشور قطر جزیره مروارید می باشد، جزیره ای مصنوعی که در در ساحل غربی دوحه ساخته شده است، در ادامه آس چارتر در این مقاله به معرفی جزیره مروارید قطر می پردازد همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

معرفی جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر در سال ۲۰۰۴ به دستور پادشاه قطر ساخته شد، جزیره مروارید قطر حدود ۴۰۰ هکتار مساحت دارد، که با ساخت این جزیره مساحتی حدود ۲۲ کیلومتر به ساحل شهر دوحه اضافه گردید. جزیره مروارید قطر حدود 14 سال ساخت آن به طول انجامید. جزیره مروارید قطر حدود ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد، طراحی و ساخت جزیره مصنوعی مروارید برعهده شرکت معماری کالیسون بوده و این جزیره از ۱۳ جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده و در آن حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی وجود دارد، معماری و طراحی این جزیره ی مصنوعی همچون شهرهای اسپانیا یا جنوب فرانسه می باشد که از شهرهای ساحلی مدیترانه ‌ای الهام گرفته است، جزیره مروارید یکی از طولانی ‌ترین گذرگاه‌ های خرده ‌فروشی ساحلی به ۳۲ کیلومتر را دارد، جزیره مروارید قطر از لوکس ترین مناطق قطر که با داشتن هتل های پنج ستاره، رستوران‌ های لوکس، مراکز تفریحی بزرگ و مراکز خرید لوکس مورد توجه میلیاردرهای جهان قرار گرفته است.

نامگذاری جزیره مروارید قطر

جزیره‌ میلیاردرها قطر دقیقا در جایی ساخته شد که در گذشته غواصان مرواریدهای زیادی صید می کردند، به همین دلیل این جزیره بنام مروارید نامگذاری شد و امروزه عنوان قطب گردشگری در جهان شناخته می شود.بلیط هواپیما تهران زاهدان را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

دیدنی های جزیره مروارید قطر

جزیره مروارید قطر از مناطق گردشگری در قطر که گردشگران زیادی سالانه از آن دیدن می کنند، این جزیره دارای امکانات متنوع گردشگری و جاذبه ‌های دیدنی و ورزش ‌های آبی متنوع و تفریحات جذابی می باشد، در ادامه جاهای دیدنی این جزیره مصنوعی زیبا را برایتان معرفی می کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: